Trevlig fredag!

 
Godkväll på er! Hoppas att ni har haft en bra fredag hittils, jag har gått runt med magvärk typ hela dagen.. men nu börjar det gå över. Killen var ute på en jogging runda och jag sminkade mig inför kvällen, vi ska nämnligen åka in till stan och äta. Jag är så nöjd med mitt smink idag!
 
Jag har läst på en hel del om vitaminet B12 sen jag skrev sist här på bloggen, och det verkar faktiskt vara jätte viktigt för kroppen. Och de tabletterna jag tar får jag i mig mer än vad en köttätare(likätare) får! Wooho, det känns awesome! Kan skriva ett annat inlägg senare om just vitaminet osv, måste trots att jag lärt mig mycket läsa på lite mer så jag inte ger ut fel fakta eller något som är vilseledande. Och jag vill verkligen ge en tumme upp till "Veganer som vill snacka. Om vadå? ALLT!" gruppen på facebook som hjälper en med allt!
 
Jag ska nu ta en sväng med dammsugaren, packa min handväska och klä på mig och sedan ringa killen.. så åker vi och käkar!
Vanessa Victoria | |
Upp